Gode resultater av kampanjen!

Gode resultater av kampanjen!

28. June 2024 |  Nyheter

Kampanjen som gikk på tv, radio og sosiale medier i vår har hatt stor effekt på forbrukerne, viser en fersk undersøkelse.

Tekst: Hilde Marstrander

Norstat er et firma som måler kampanje- og annonseeffektivitet, og er et nytttig redskap for å måle offentlig oppfatning og meningsmåling. Vi tok i bruk Norstats forbrukerpanel for å måle effekten av kampanjen vår, og har mottatt svært hyggelige resultater.

I fjor og før kampanjestart opplyste 79% at de ville føle seg tryggere ved å bruke en mesterbedrift. I 2024 og etter kampanjen opplyser 84% at de ville føle seg i «stor grad» eller «svært stor grad» tryggere.

Et annet spørsmål som er besvart er hvor sannsynlig det er at kunden ville prioritere å bruke en mesterbedrift. Svaret «noe sannsynlig» eller «svært sannsynlig» har økt fra 70% til 78%. Det er det høyeste tallet på fire år.

Et annet spørsmål som er besvart er hvor sannsynlig det er at kunden ville prioritere å bruke en mesterbedrift. Svaret «noe sannsynlig» eller «svært sannsynlig» har økt fra 70% til 78%. Det er det høyeste tallet på fire år.

På Mesterbrev | Mesterbrevnemnda sine nettsider blir det benyttet cookies/infokapsler. En informasjonskapsel - såkalt cookie - er en liten tekstfil som lastes ned og lagres på brukerens datamaskin når nettsiden åpnes. Det gjør at vi bedre kan tilpasse sidene for hver enkelt bruker.

Les mer